вторник, 27 октября 2009 г.

Нацыяналістка

На адным з касьцельных паседжаньняў старшыня кажа:
- Сястра Агнешка, а давайце мы Вас абярэм у ............
Я:
- Гы-гы. А мяне туды абіраць нельга.
Усе:
- Чаму гэта?
Я:
- Ну вы ж ведаеце, што я зьяўляюся сябрам БХД.

Старшыня:
- Ну і цудненька. Гэта ж хрысьціянская партыя.
Я:
- Ну я ж вам кажу, што не. Бо калі вы мяне выбераце, то я прыйду туды зь Бел-чырвона-белым сьцягам.
Усе:
- От, навіна… Дык Вы ж і сюды то з Пагоняй, то зь бел-чырвона-белай стужкай прыходзіце.
Я:
- А я прыйду са сьцягам і буду там ім размахваць :)
Старшыня:
- Ой, ну што Вы такое кажаце. Вы ж ціхі, спакойны чалавек. Мо’ як-небудзь абыдзецца.
Я:
- Так, я ціхая, спакойная нацыяналістка. На-цы-я-на-ліст-ка!..
Старшыня:
- Сястра Агнешка, ну хопіць Вам ужо на сябе нагаворваць. Нацыяналістка дык нацыяналістка. Нічога страшнага. У кожнага з нас ёсьць свае недахопы… :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий