понедельник, 30 ноября 2009 г.

Пан Гарлівы Літвін, інтэрнэт і беларускі нацыяналізм :)

Пан Гарлівы Літвін напісаў сёньня, што ў яго ўзьніклі праблемы зь інтэрнэтам. І што “скоро, видимо, сам Бог, в лице временно, хотя и неправомерно, замещающего его в деревне Белтелекома, освободит пана от любого рода Интернет-«обязанностей». Так вось я зараз малюся да сьв. Ісідара Сэвільскага – патрона інтэрнаўтаў і інтэрнэту, каб такога ня здарылася, і каб Пан Бог, празь ягонае заступніцтва , дазволіў пану Гарліваму Літвіну і надалей карыстацца інтэрнэтам без усялякіх праблемаў, перашкодаў і абмежаваньняў, а мо’ нават і бясплатна.

Адзін чалавек, які заўжды прытрымліваўся нэўтральных палітычна-ідэалягічных поглядаў, сказаў мне, што, на ягоную думку, Гарлівалітвінізм – гэта такі спэцыяльны праект, створаны дзеля таго, каб паказаць слушнасьць і прывабнасьць беларускага нацыяналізму, а таксама разварушыць, абудзіць і аб’яднаць вакол беларускай нацыянальнай ідэі ня толькі нацыяналістаў “всех мастей”, але і іншых, пакуль што “нэўтральных” грамадзянаў. І што нібыта гэты праект даволі пасьпяхова рэалізоўваецца. А мо’ гэта і сапраўды так? Прынамсі, мяне пан Гарлівы Літвін і насамрэч разварушыў, і нават з тымі-сімі людзьмі “аб’яднаў”, калі можна так выразіцца :) Але я спадзяюся, што ня толькі мяне…Так пажадаем жа пану Гарліваму Літвіну посьпехаў у ягонай нялёгкай, але вельмі неабходнай працы на ніве адраджэньня здаровага беларускага нацыяналізму. Пане Божа, дапамагай яму… :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий