среда, 18 ноября 2009 г.

Выпрабаваньні...

Пан Бог пасылае мне выпрабаваньні… Адно за другім…. Адно за другім… Вось ужо камусьці не дае спакою маё знаходжаньне ў Ордэне…
Ксёндз кажа: “Радуйцеся! Гэта значыць, што Бог Вас вельмі моцна любіць”…
Брат-манах кажа: “Змагайцеся! Бо Вы “занадта” блізка “падышлі” да Бога, а д’яблу гэта не падабаецца"…
Сьвяты Францішак кажа: “Сястра! Калісьці я сам запрасіў цябе ў Ордэн…Я не адмяняў свайго запрашэньня"...
Пан Езус кажа: “ Агнешка! Вось Я ізноў прамаўляю тваё імя… Ужо ня шэптам… Ужо голасна….Пачуй Мяне!.. Пакінь усе свае страхі, трывогі, крыўды, слабасьці, недавер, прывязанасьці… Адчуй, што такое Свабода... Павер Любові... і сьмела ідзі за Мной… Шляхам сьвятога Францішка...
Пане, я цалкам пакладаюся на Тваю волю і міласэрнасьць... Ведаю, што Ты мяне ніколі не пакінеш... Разам з Табой я вытрываю... Вытрываю ўсё...

Комментариев нет:

Отправить комментарий