четверг, 12 ноября 2009 г.

Déjà vu :)

Чытаю кнігу “Вольныя муляры ў беларускай гісторыі. Канец XVIII - пачатак XX ст.”

http://kamunikat.org/knihi.html?pubid=572

“У навуковай літаратуры вольнае мулярства або масонства звычайна вызначаецца як этычны або рэлігійна-этычны рух, які канчаткова аформіўся напачатку XVIII ст. у Англіі. Паводле вольнамулярскай ідэалёгіі мэтаю дзейнасьці яе прыхільнікаў зьяўляецца духоўнае ўдасканаленьне чалавека і ўсталяваньне братэрскіх адносінаў паміж прадстаўнікамі розных нацыянальнасьцяў і рэлігіяў, прыхільнікамі розных сацыяльна-палітычных пазіцыяў.”

А ў кнізе пра Віленскую сымбалічную ложу “Руплівы ліцьвін” і “Руплівы ліцьвін рэфармаваны” напісана. І пра карчму “Гусь і ражон”, у якой адбывалася першае паседжаньне Вялікай ложы Лёндана. І вось як толькі я даходжу да гэтых пунктаў, мне здаецца, што я ўжо дзесьці ўсё гэта бачыла. Толькі вось дзе? І што ўсё гэта мне добра знаёмае… Але адкуль? Я сустракаю нібыта знаёмыя мне незнаёмыя назвы і пераконваюся ў тым, што дэжа вю сапраўды існуе... :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий