вторник, 30 июня 2009 г.

Будслаў


Спадзяюся, што мо' заўтра сяду на цягнік Менск-Полацк і даеду на ім, з Божай дапамогаю, да Будслава. А там прайду ад станцыі кілямэтраў 5 пешшу, і недзе пасьля 21-00 апынуся якраз "на месцы прызначэньня", калі Пан Бог дасьць здароўя...
***
Пане Божа, дзякуй Табе за ўсе дары, якімі Ты мяне адорваеш "проста так". Але сёньня я вельмі прашу Цябе яшчэ аб адным дары - аб здароўі. Бо Ты кажаш: "Агнешка, зрабі тое і тое..." А я адказваю: "Ой, Пане Божа, не магу гэта зрабіць, бо пачуваюся вельмі дрэнна..." І як жа мне сябе паводзіць у такой сытуацыі?

А яшчэ я вельмі прашу цябе аб здароўі і ўмацаваньні ў веры для:

Ларысы
Алы
Валянціны
Марыі
Ані
Марыі
Натальлі

Дзякуй Табе, Пане, што выслухаў мае просьбы.

Панна Марыя, заступіся за ўсіх нас.

1 комментарий:

  1. Слава Ісусу Христу!
    Дорога моя в христі Агнешка!
    буду дякувати Богові за нашзнайомство

    ОтветитьУдалить