четверг, 18 июня 2009 г.

Маці Божая Барунская


Ну ўсё. Еду 29 чэрвеня ў Баруны (калі дажыву).Сёньня паўдня “білася” над вырашэньнем праблемы: а як жа мне датуль дабрацца?.. На жаль, ніякага толку так і не дабілася. Аўтобусы спыняюцца альбо ў Крэве, альбо ў Гальшанах, а адтуль жа да Баруноў яшчэ кілямэтраў 20, напэўна… Тэлефаную ў даведачную, прашу, каб мне сказалі нумар тэлефону аўтастанцыі ў Гальшанах, а там, аказваецца, ніякай аўтастанцыі няма, і тэлефонаў дыспэтчарскай таксама ніхто ня ведае… Падумала, мо’ з Валожына туды лягчэй дабрацца. У Валожыне дыспэтчар кажа: ну дык едзьце да Багданава, а там на “папутках” як-небудзь ужо дабярэцеся … Адным словам, рабі што хочаш… Але ж Маці Божая “загадвае” мне ехаць у Баруны на адпуст… Прычым вось што дзіўна: пра пілігрымку ў Будслаў Панна нічога мне ня кажа, а вось пра Баруны Яна нагадвае мне кожны Божы дзень, пачынаючы зь лістападу мінулага году (якраз з таго дня, як мы там упершыню зь Ёю сустрэліся…) А мне ж яшчэ неяк у Менск трэба вярнуцца… А калі аўтобуса ня будзе?.. Тады я прама ў касьцёле начаваць буду… Якраз пад Цудатворным Барунскім Абразом… Вырашана… Еду да Гальшанаў, а там – што Бог дасьць… Усіх, хто чытае гэтыя радкі, вельмі-вельмі прашу аб малітве, і загадзя дзякую за яе.

***

У адной маёй знаёмай ёсьць сваячніца. А ў той сваячніцы вісіць на сьцяне абраз Маці Божай Барунскай. І калі ў спадарыні нешта ня ладзіцца, ці ўзьнікаюць нейкія праблемы, яна падыходзіць да абраза, шчыра моліцца і ад усяго сэрца просіць Суцяшальніцу Ўсіх Засмучаных: “Маня з Баруноў, ратуй!..” Вось і я прашу цяпер аб тым жа Найсьвяцейшую Панну, бо ведаю, што Яна ніколі і нікому не адмаўляе ні ў заступніцтве, ні ў суцяшэньні, ні ў малітве…

***

І ўсё ж такі мне давядзецца перціся ажно да Ашмянаў... Уф-ф-ф...

Комментариев нет:

Отправить комментарий