пятница, 3 июля 2009 г.

Сьвята ў Будславе























9 комментариев:

  1. Слава Ісусу Христу! неймовірно гарні фото, я ніби поряд з Мариною мандрую, пречудово ,,,,,))))))

    ОтветитьУдалить
  2. Агнешка, коли ж ти відпочиваєш))))) як же ж ночівля, проте думаю духовно є багато радості і натхнення )))) бо подорож і проща надихає, як би і я хотіла

    ОтветитьУдалить
  3. Дзякуй :) Адпачывала я ў цягніку,калі ўжо ехала з Будслава ў Маладэчна - амаль 1,5 гадзіны праспала :)А сястра Оля і брат Валодзя ўвесь час клапаціліся, каб я была пад'еўшы і не памерла з голаду :)
    ***
    Я ж ужо 100 гадоў нікуды ня езьдзіла. Але ў лістападзе мінулага году, пасьля таго, як пабыла на цудоўнай экскурсыі па Заходняй Беларусі, вырашыла аднавіць свае вандроўкі :)
    ***
    У Будславе мяне яшчэ вельмі ўразілі браты-бэрнардыны. Падчас сьвята яны былі апранутыя ў строгія карычневыя габіты, а потым, калі сьвята скончылася і трэ' было цягаць абсталяваньне ды грузіць у машыны інвэнтар, яны распрануліся да шортаў і маек (бо было вельмі гарачае надвор'е), але ж фатаграфаваць такое ў мяне не паднялася рука :)

    ОтветитьУдалить
  4. А яшчэ я там у касьцёле вельмі расчулілася і пачала плакаць перад Цудатворным Абразом. Дык брат Валодзя вырашыў, што я плачу "за Беларусь"...
    Але ж насамрэч гэта было не зусім так... На жаль, гэта былі даволі эгаістычныя сьлёзы... :)

    ОтветитьУдалить
  5. 4-ы здымак зьнізу нейкі дзіўны атрымаўся. Камэра захапіла частку пражэктара, дык ствараецца такое ўражаньне (асабіста ў мяне) што людзей прыцягвае да сябе нейкае незямное чароўнае Сьвятло, а яны сьпяшаюцца да яго і неўзабаве цалкам зьліваюцца зь ім...
    ***
    Пане, ў цемры мы ідзем да Крыніцы Твайго Жыцьця,
    І Ты ператвараеш нашае прагненьне ў Сьвятло...

    ОтветитьУдалить
  6. От, сяджу, сама з сабой разважаю, ды сама сабе камэнтары пішу... Ідылія... :)

    ОтветитьУдалить
  7. Чудові коментарі)))))) чудово передаєш коментарі, і гарно коментуєш атмосферу, я захоплена як завжди вмінням надати вірну назву і гарне романтичне живописне окресленняп подіям ))))) фото справді пречудові, і вони передають атмосферу

    ОтветитьУдалить
  8. Дзякуй, вельмі добрыя фатаздымкі :)
    Калі вы ня маеце акаунту ў жж, дык можна я іх у каталіцкай суполцы перапошчу?

    kurt_bielarus

    ОтветитьУдалить
  9. Для kurt_bielarus

    Дзякуй :) Ну канечне ж можна.
    ***
    Напэўна, я неўзабаве ўжо і інтэрвію пачну браць... :):):)

    ОтветитьУдалить