воскресенье, 13 декабря 2009 г.

Зянон Пазьняк."Сябры"

На скрыжаваньні
Мне заступілі дарогу трое ворагаў
І закрычалі:
- Мы заб'ем цябе, Зянон!
Тут падыйшоў мой сябра
І ворагі змоўклі.
Але сябра ўбачыў, што ворагаў трое, - сказаў:
Абодвух заб'юць, -
І перайшоў на іх бок.
Тым часам падыйшоў другі сябра.
Але ўбачыў, што іх чацьвёра, - сказаў:
- Ты павінен мяне зразумець, -
І стаў на бок чатырох.
У гэты час напаткаў мяне трэці сябра.
Але ўбачыў, што іх пяцёра, -
Без слоў перабег да пяцёх.
Тады я сказаў сябрам:
- Глядзіце: трое іх, трое вас, я - чацьвёрты,
Хіба дазволіце ворагам забіць свайго радака?
- Не дазволім! - Дружна сказалі сябры.
І ворагі адступілі.
Так мы і разышліся з таго скрыжаваньня:
Ворагі сабе, мы - сабе.
Толькі з тае пары
Я стаў вельмі асьцярожы з сябрамі
Да першага скрыжаваньня.

1983г.

Комментариев нет:

Отправить комментарий