воскресенье, 31 мая 2009 г.



Віншую ўсіх каталікоў з Урачыстасьцю Спасланьня Духа Сьвятога!


Прыйдзі, Дух Сьвятасьці, прыбудзь, Дух Сьветласьці,

Прыбудзь, Дух Агню, прыйдзі, нас агарні.


Прыйдзі, Дух Айца, зьяві нам сваё Сьвятло,

Спашлі зь нябесных вышыняў зьзяньне Тваёй хвалы.


Ты сьведка праўдзівы, Ты нас пасылаеш,

Каб мы абвяшчалі сьвету: Хрыстос уваскрос з памерлых!


Ты Намашчэньне нябеснае, Крыніца жывой вады,

Умацуй нашыя сэрцы, вылеч нашыя целы.


Прыйдзі, Дух Праслаўленьня, Радасьць Сьвятога Касьцёла,

Няхай з глыбіняў сэрца даносіцца песьня Ягняці.


Дай нам глыбей спазнаць Любоў Бога Айца.

Езуса твар лагодны дапамажы убачыць.


Агонь, які асьвячае, Подых Нябёс жыцьцядайны,

Ты чыніш хвалебным Крыж нашага Пана!


(Пераклад з польскай мовы)


3 комментария:

  1. привітаня, є преклад цих віршів білоруського ксяндза Татаріновича, а також 1932 р. ксязнда Адама Станкевича.

    ОтветитьУдалить
  2. Дзякуй. Я ня ведала... А спасылачку на пераклады можна даць?
    ***
    Мы калісьці сьпявалі гэтую песьню па-польску. Там музыка вельмі прыгожая, але суровая... Пачуўшы яе, хочацца ўсё кінуць і сьмела ісьці ў бой за Хрыста...

    ОтветитьУдалить
  3. Добры дзень, сэр пані
    Сутыкнуўшыся з праблемай, гэта заўсёды рашэнне.
    Я канкрэтны крэдытор, канкрэтны і сур'ёзны.
    Я прапаную фінансавыя пазыкі ад 5 000 да 8 000 000 еўра ўсім сур'ёзным людзям, якія ім сапраўды патрэбныя, з працэнтнай стаўкай 3% у год. Я маю магчымасць задаволіць сваіх кліентаў на працягу 2 дзён з моманту атрымання запыту.
    Калі вы зацікаўлены, не саромейцеся звязацца са мной па электроннай пошце: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

    ОтветитьУдалить