четверг, 21 мая 2009 г.

Прывітаньне для Алы

Так. Дзякуй. Заўсёды буду рада бачыць твае допісы.
Адзін твой блёг я ужо наведала. Разумею... Ты - сучасная пані. Але я спадзяюся, што маё 19-е стагодзьдзе, у якім я, напэўна, ўсё яшчэ жыву, будзе час ад часу сустракацца з тваім 21-м :) І сустрэчы гэтыя будуць плённымі...

Ала, а айца Сержука нам можна сюды запрасіць?

У адноўленай Пашавай "Гасьцёўні" пра мяне і пра Аляксандра Рыгоравіча ўспамінаў Кастусь. Мо' і ён калі-небудзь ізноў да нас далучыцца... Але я ня ведаю ягонай email -адрэсы. Было б файна, калі б мы сабралі ўсю нашую былую беларуска-ўкраінскую ды праваслаўна-каталіцкую кампанію :) Праўда, у нас было шмат спрэчак, але ж, як сказаў адзін ксёндз: дзякуй Богу, ніхто ж ні зь кім не пабіўся :)

Да сустрэчы!

Месцазнаходжаньне малюнку:

http://holyblog.ru/hanna/files/2008/08/roses.jpg


1 комментарий:

  1. Привітання Мариначка!
    Дякую щиро за відповідь, за останній час я чомусь майже так багато живу у віртуальному житті, що вже думаю що це не нормально, от поспілкувалася з Алесем Пушкіним і вразилася, наскільки у нього є сила життєва, щодо твоєї пропозиції спробую....
    не знаю, навіть не впевнена,
    він Северинця не дуже сприймає,
    спробую

    ОтветитьУдалить