четверг, 28 мая 2009 г.

Славамір

А гэта Славамір Адамовіч зь лялькай Будзьмай, узяты вось адсюль: http://berserk5.livejournal.com/

Цудоўны фотаздымак! І куды толькі нашыя дызайнэры-афармляльнікі глядзяць?.. Трэба толькі зрабіць на ім надпіс “Мы – беларусы” – і на рэклямны шчыт яго тэрмінова… Дзеля шырокай прапаганды ў РБ і за мяжой духоўных і культурных каштоўнасьцяў нашага народу, а таксама дзеля ўмацаваньня станоўчага вобразу Беларусі. І верш яшчэ можна на ім напісаць… Мяркую, вы самі здагадваецеся, які… "Убей... прусака" называецца... Упэўнена, ад гледачоў адбою ня будзе…
***
Апоўдні мне хацелася крычэць: "Божа, ну і дзянёчак!.." :(
Цяпер хочацца сьпяваць: "Які дзянёчак, Божа!.." :)
***
Вялікі дзякуй шаноўнаму Славаміру за мой цудоўны настрой :)


2 комментария:

  1. Калі вы фінансава крызіс, шукаюць грошы, каб пачаць свой уласны бізнес або аплаціць свае рахункі, PayLATER Крэдыт даецца ўсе віды крэдытаў па нізкай працэнтнай стаўцы 2% Падаць заяўку зараз па электроннай пошце: ( paylaterloan@zoho.com ) або Whatsapp ( +19292227518 )

    ОтветитьУдалить
  2. Добры дзень, сэр пані
    Сутыкнуўшыся з праблемай, гэта заўсёды рашэнне.
    Я канкрэтны крэдытор, канкрэтны і сур'ёзны.
    Я прапаную фінансавыя пазыкі ад 5 000 да 8 000 000 еўра ўсім сур'ёзным людзям, якія ім сапраўды патрэбныя, з працэнтнай стаўкай 3% у год. Я маю магчымасць задаволіць сваіх кліентаў на працягу 2 дзён з моманту атрымання запыту.
    Калі вы зацікаўлены, не саромейцеся звязацца са мной па электроннай пошце: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

    ОтветитьУдалить