четверг, 4 февраля 2010 г.

А што трэба адказваць?,,,

Гэта было якраз на Грамніцы. Ксёндз удзяляе вернікам сьвятую Камунію. Людзі стаяць на каленях у два шэрагі. Сьвятар ужо падыходзіць да мужчыны, які стаіць побач са мной, і я чую найцудоўнейшыя ў сьвеце словы:
- Цела Хрыста.
- Амэн.
У гэты момант жанчына, якая стаіць з другога боку, пытаецца ў мяне:
- А што трэба адказваць сьвятару?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Натуральна, я нічога не пасьпяваю ёй сказаць, але сама сабе потым думаю: напэўна, чалавек ніколі не спавядаўся і не вывучаў катэхізіс, калі задае такія пытаньні…
Жанчына “пасьпяхова” прымае Камунію, а я вырашаю падысьці да яе пасьля заканчэньня Імшы і запытацца пра споведзь. Але, пасьля Імшы яна так шчыра, прыгожа і горача моліцца ля алтара, што я не наважваюся парушыць усю гэтую цудоўную гармонію і вырашаю, што Пан Бог сам ва ўсім разьбярэцца…

А як бы паступілі Вы, будучы на маім месцы? :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий