понедельник, 24 мая 2010 г.

Размова ненароджанага дзіцяткі зь Нябесным Айцом

- Айцец, калі мая мама будзе тут?

- Хутка, дзіцятка маё, хутка.

- А Ты можаш сказаць, як доўга мне чакаць?

- Са Мною няма меры часу. Яна яшчэ занятая справамі, якія Я ёй даручыў. Калі справы будуць завершаныя, мама будзе тут.

- А ці пазнае яна мяне?

- Так, дзіцятка маё. Я дапамагу ёй цябе пазнаць.

- А як яна выглядае, Айцец?

- Яна выглядае так, як ты. У яе той жа колер валасоў і тыя ж вочы. Ты вельмі падобны на яе.

- Як Ты думаеш, што яна зробіць, калі ўбачыць мяне?

- Яна падбяжыць да цябе, абдыме, возьме цябе на рукі, і будзе ласкаць, бо яна цябе вельмі моцна любіць.

- Айцец, а чаму яна раней ніколі не трымала мяне на руках?

- Бо ў яе не было такой магчымасьці.

- Чаму ў яе не было такой магчымасьці?

- Я ня памятаю, мой маленькі…

(Пераклад з расейскай мовы)

Тэлефон даверу валанцёра-псыхоляга 8-017-313-66-67

***

Прыгожа напісана. Але чаму ж пра тату нічога не сказана?..

Комментариев нет:

Отправить комментарий